Geoblog.pl    halalur    Podróże    Od Wenezueli do Argentyny 2005    szczury w zestawie
2005

szczury w zestawie

Wenezuela
Wenezuela, Ciudad Bolívar

Dzien odpoczynku. Byloby cudownie, gdyby nie dwa szczury, ktore obudzily mnie ok 1 w nocy. Jeden skrobal pod moim lozkiem, drugi zjadal moje krakersy. A hotel porzadny, za 10 dolcow, pokoj z lazienka i z klima, o dziwo. Wracajac do szczurow, zanim zdobylam sie na odwage by zejsc z lozka i zapalic swiatlo minelo pol godziny. Na lozku zrobilam swego rodzaju twierdze, oblozylam sie poduszkami i spiworem i owinelam sie cala jak mumia w przescieradlo, na wypadek gdyby chcialy odwiedzic mnie na lozku. Jesli weszly na stol po krakersy to i znajda droge na lozko. Juz sobei wyobrazalam te obrzydliwe lapy. Meczylam sie tak do 5 rano, dopoki nie wzeszlo slonce i obrzydliwusy poszly sobie. Przydalby sie chlop, coby jednym machnieciem sandala obil potwory... :)))) brrrr

Info practica

Nocleg Pozada Turistica, Hotel La Zapoara, C/Venezuela 22, ok 12 USD za pokoj z lazienka i szczurami w zestawie